خرید(کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم اثر مارک فیشر و مارک آلن)
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم اثر مارک فیشر و مارک آلن می باشد.
نام کتاب:
حجم: 84 مگابایت
تعداد فایل: 14 فایل صوتی
مدت کتاب: 3 ساعت و 4 دقیقه
نویسنده: مارک فیشر و مارک آلن
ترجمه: مهدی قراچه داغی
زبان: فارسی
کیفیت: عالی
توضیحات کتاب:
در کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن نوشته مارک الن و مارک فیشر یاد میگیریم که چطور مثل یک ثروتمند فکر کنیم و با چندی از ثروتمندان موفق دنیا و اصول موفقیت آنها آشنا میشویم.
همه ثروتمند شدن را دوست دارند، اما چه چیزی باعث میشود برخی به آن برسند و افراد زیادی در آرزوی آن بمانند؟ افراد ثروتمند یکسری ویژگیهای مشترک دارند که یکی از مهمترین آنها طرز فکرشان است. طرز فکر شما میتواند سبک زندگی و آیندهتان را بسازد.
افرادی که موفقیتهای بزرگی در زندگی به دست آوردهاند، دارای چندین ویژگی شخصیتی مشترک با هم هستند. با بررسی و شناخت این ویژگیها شما میتوانید بفهمید که موفقیت در گذشته چطور به وجود آمده و شما امروز برای رسیدن به اهدافتان باید چه کارهایی انجام دهید.
مهمتر از همه، افراد موفق در کسبوکارهای مختلف، مسیر رسیدن به موفقیت را ترسیم کردهاند تا افراد بتوانند با طی کردن آن از پتانسیلهای خود استفاده نمایند. در نتیجه یک روش بسیار ساده برای رسیدن به موفقیت وجود دارد: برای رسیدن به موفقیت، اصول مشابه از آنچه که دیگران انجام دادهاند را در حرفه خود اعمال کنید.
مارک فیشر (Mark Fisher)، یکی از بزرگترین نظریه پردازان و نویسندگان جهان است. او یکی از استادان برجسته کالج سلطنتی لندن بود که برای سالهای متمادی نظریهها و افکارش را در یک وبلاگ شخصی مینوشت. او چند کتاب مشهور دارد که توسط منتقدان تقدیر شده که یکی از آنها مثل یک ثروتمند فکر کن است. مارک الن (Marc Allen) نیز نویسنده و سخنران مشهور بینالمللی، رئیس و ناشر کتابخانه جهانی جدید، و موسیقیدان و آهنگساز است.
در بخشی از میکروکتاب مثل یک ثروتمند فکر کن (How to Think Like a Millionaire) میخوانید:
آنچه که واقعا باعث انگیزه در ثروتمندان میشود، این است که آنها کار خود را دوست دارند و دائما به دنبال چالشهای جدید هستند. به ندرت ثروتمندان برای بازیابی انرژیشان به تعطیلات میروند، زیرا کار آنها اشتیاق آنها است. آنها از فکر انجام هر فعالیتی به جز کار خورشان در زمان خود متنفر هستند. اگر میخواهید یک زندگی طولانی و شاد داشته باشید، کاری را که دوست دارید انجام دهید. علت اصلی پیری تنش و ناامیدی است. برای زندگی طولانی کاری را که بیشتر از همه از آن لذت میبرید را انجام دهید. افراد ثروتمند به دنبال کاری هستند که برای آنها رضایتبخش باشد، و از آن جا که به دنبال سودهای لحظهای و فوری نیستند، معمولا در هر مرحله سود بیشتری میکنند.
فروشگاه آنلاین برترین کتاب های صوتی
پشتیبانی فروشگاه: 09334738536
پست الکترونیک: hasrace22@gmail.com
پشتیبانی تلگرام: hascomp@
این محصول و سایر محصولات فروشگاه دارای ضمانت کیفیت و نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.
خرید(طرح لایه برچسب عرقیات گیاهی گلاب (مارک گلاب))
- برچسب زیبای گلاب ,مارک عرقیات روی شیشه ,برچسب خواص عرقیات ,لیبل خواص عرقیات ,مارک گلاب بر روی شیشه,لیبل عرقیات گیاهی ,برچسب گلاب 30 درصد
- توضیحات : ، فونتهای به کار رفته homa Yekan و کازابلانکا ، همراه با خواص عرقیات گیاهی ، قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ مشخصات فایل : اندازه 9.5 در 5.5 سانتی ، قابلیت تغییر اندازه رزولیشن 300 شامل یک فایل psd مناسب برای تمام دستگاههای چاپ این فایل را
خرید(مقاله ترجمه شده با موضوع درک تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک: رویکرد تفکیک اولویت)
- رنگ مارک
- دانلود ترجمه مقاله با موضوع درک تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک: رویکرد تفکیک اولویت ، به همراه اصل مقاله، عنوان انگلیسی مقاله: Understanding the impact of brand colour on brand image: A preference disaggregation approach عنوان فارسی مقاله: درک تاثیر رن
خرید(پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری)
- پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ,باس و مارک پری,پرسشنامه,پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ,باس و مارک پری
- پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری دارای 10 صفحه وبا فرمت word و قابل ویرایش می باشد بخشی از محتوا :: روایی: دارد پایایی: دارد تعداد سوالات : 29 سوال نمره گذاری وتفسیر: دارد منبع : دارد : هدف : سنجش چهار جنبه از پرخاشگری : توصیف پرسشنامه
خرید(طرح مارک عرق نعنا بر روی شیشه)
- طرح لایه باز برچسب نعنا به صورت لایه باز,دانلود طرح لیبل نعنا ,مارک عرق نعنا ,لیبل عرق نعنا
- طرح لیبل و برچسب نعنا طراحی شده با فتوشاپ دانلود طرح لیبل نعنا طرح لایه باز برچسب نعنا به صورت لایه باز کیفیت 300 قابل ویرایش و تغییر تمامی متون psd اندازه فایل :6.73 در 10.51 سانتی متر قابل تغییر استفاده شده از وکتور بدون افت کیفیت cmyk *برنامه های
خرید(کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر)
- خلاصه ی کتاب حکایت دولت و فرزانگی به شرح زیر است : داستان مربوط به جوانی سی و دو ساله است که در یک شرکت تبلیغاتی کار می کند و به شدت از کارش بیزار و دلزده است و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود می باشد در همین حین به توصیه عموی بسیار پولدارش که از
خرید(مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی)
- عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری ,فروشگاه ساز فایل ,همکاری در فروش ,همکاری در فروش فایل ,مقاله ترجمه شده ,مقاله ترجمه شده رشته ,مقاله ترجمه شده اقتصاد,وضعیت مصرف,عوامل اجتماعی,عوامل شخصیتی,نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی
- هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی ق
خرید(پاورپوینت مفهوم بنچ مارک)
- پاورپوینت , بنچ مارک , مدیریت , کامپیوتر , نرم افزار , سخت افزار
- اين فايل حاوي مطالعه مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 24 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست مفهوم بنچ مارک تعریف در بحث مدیریت ضرورت تعریف در بحث کامپیوتر تا
خرید(دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی)
- پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی,عوامل موثر بر تصمیمات خرید,میزان درگیری مشتری,مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند,مصرف کنندگان و بنگاه ها,تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان,موقعیتهای سه گانه خرید,انواع مدلهای تصمیم گیری مارک,مدل تصمیم گیری شناختی,مدل تصمیم گیری تجربی ,مدل تصمیم گیری عادتی تکراری,مراحل تصمیم
- عنوان: فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:18 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی این فایل در زمینه فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در
خرید(پاورپوینت (اسلاید) بررسی برند يا مارک تجاری)
- پاورپوینت بررسی برند,پاورپوینت بررسی مارک تجاری,پاورپوینت برند يا مارک تجاری,دانلود پاورپوینت بررسی برند,دانلود پاورپوینت مارک تجاری,دانلود پاورپوینت برند,پاورپوینت برند
- تعداد صفحات فایل: 20 اسلاید فرمت فایل اصلی: PowerPoint قابل ویرایش 1- این پاورپوینت دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده ارائه یا پرینت است. 2- کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. 3- در این پاورپوینت م
خرید(استراتژی مارک گذاری)
- مارک گذاری,برندینگ,استراتژی
- در این تحقیق به بررسی موارد زیر پرداخه میشود:تصمیمات برندینگانواع مارک گذاریبرندهای منفرد (Individual Brand Names)یک نام برای همه محصولات (A family name for all Products)نامهای جدا برای خانوادههای محصولات مختلف (Separate family names for all produc
خرید(پرسشنامه پرخاشگری: آرنولد اچ. باس، و مارک پری)
- پرسشنامه پرخاشگری: آرنولد اچ, باس, و مارک پری
- این پرسشنامه استاندارد حاوی 29 سوال با طیف 5 درجه ای می باشد که برای سنجش میزان پرخاشگری استفاده می شود. منبع پرسشنامه در درون متن آورده شده است. فرمت: word و قابل ویرایش
خرید(کتاب صوتی وصیت نامۀ یک میلیونر از مارک فیشر)
- کتاب صوتی
- کتاب صوتی وصیت نامه میلیونر اثر مارک فیشر کتاب صوتی وصیت نامه میلیونر -هوش، استعداد و جذابیت ویژگیهای خیلی خوبی هستند اما اغلب این موارد نیستند که افراد موفق و ثروتمند را از دیگران متمایز میکنند. موفقیت شانسی نیست و ثروت نیز اتفاقی به دست نمیآید. تکن
خرید(کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد اثر مارک فیشر)
- مارک فیشر,کتاب حکایت آنکه از مارک فیشر,دانلود بوک حکایت آنکه دلسرد,حکایت آنکه دلسرد نشد کتاب pdf
- نام کتاب: حجم کتاب: 2 مگابایت تعداد صفحات: 85 مترجم: بیژن پایدار تایپ: رضا دیبا کیفیت کتاب: عالی فرمت: pdf توضیحات: کتاب حکایت آن که دلسرد نشد که شامل بیست و پنج فصل است ، حکایت مرد جوانی است که بدنبال ثروتمند شدن با مردی عارف و فیلسوف آشنا می شود که
خرید(دانلود پاورپوینت برند یا مارک تجاری)
- برند ,مارک تجاری,نام تجاری ,سمبل تجاری ,برند انفرادی ,برند فامیلی ,برند شرکتی ,علامت تجاری
- یک نام،اصطلاح،علامت،سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقباست. به طور کلی برند ها به چهار دسته تقسیم می شوند : ۱- برند انفرادی : یک شرکت ممکن است بر
خرید(ترجمه مقاله isi عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی)
- عوامل اجتماعی,عوامل شخصیتی,نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی,قصد خرید,وضعیت مصرف
- هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرا
خرید(واتر مارک psd پارس هایپر)
- واتر مارک psd پارس هایپر
- واتر مارک psd پارس هایپر
خرید(واتر مارک psd فارسی)
- واتر مارک psd فارسی
خرید(پرسشنامه پرخاشگری آرنولد اچ باس و مارک پری)
- پرسشنامه پرخاشگری,پرسشنامه پرخاشگری والدین,تفسیر پرسشنامه باس و پری,پرسشنامه پرخاشگری باس پری,پرسشنامه پرخاشگری باس و پری pdf,پرسشنامه پرخاشگری باس و پری (1992),پرسشنامه پرخاشگری باس و پری چیست,تفسیر پرسشنامه پرخاشگری باس و پری,هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری باس و پری,نمره گذاری پرسشنامه پرخاشگری باس و پری,پرسشنامه پرخاشگری آرنولد اچ باس و مارک پری
- پرسشنامه پرخاشگری AQ آرنولد اچ باس و مارک پری 1992با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 29 سوالی در قالب فایل ورد word و با فرمت docx مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم19/595 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل پرسشنامه
خرید(برند یا مارک تجاری)
- حجم فایل : 695.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 21 بنام خدا برند يا مارک تجاري مقدمه: برند چيست ؟ يک نام،اصطلاح،علامت،سمبل يا طرح و يا ترکيبي از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات يک فروشنده و يا گروهي از فروشنده ها و نيز تفاوت گذاري بين
خرید(کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر)
- کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی,کتاب حکایت دولت و فرزانگی فیشر,مارک فیشر,کتاب صوتی مارک فیشر,پادکست حکایت دولت و فرزانگی,دانلود صوتی دولت و فرزانگی
- نام کتاب: حجم: 167 مگابایت تعداد فایل: 15 فایل صوتی مدت کتاب: 3 ساعت نویسنده: مارک فیشر ترجمه: گیتی خوشدل زبان: فارسی کیفیت: عالی توضیحات کتاب: پنج نکته از کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» ۱- اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی ، باید از عوض کردن ا
خرید(پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی)
- تصمیم مارک در بازاریابی,فرایند تصمیم مارک در بازاریابی,تصمیم مارک,تحقیق تصمیم مارک در بازاریابی,تحقیق فرایند تصمیم مارک در بازاریابی,تحقیق تصمیم مارک,مقاله تصمیم مارک در بازاریابی,مقاله فرایند تصمیم مارک در بازاریابی,مقاله تصمیم مارک
- دانلود پاورپوینت با موضوع فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمهعوامل موثر بر تصمیمات خریدمیزان درگیری مشتریمشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمندمصرف کنندگان و بنگاه هاتفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصر
خرید(پرسشنامه رابطه ولی فرزندی: مادر مارک فاین و همکاران 1983)
- پرسشنامه رابطه ولی فرزندی مادر مارک فاین و همکاران 1983,پرسشنامه رابطه ولی فرزندی مادر ,پرسشنامه,رابطه ولی فرزندی مادر مارک فاین و همکاران 1983
- روایی:دارد پایایی:دارد نمره گذاری وتفسیر : دارد منبع: دارد ویژگی های روانسنجی مقیاس روابط والد-فرزندی: نسخه اصلی این پرسشنامه توسط فاین، مورلند و شوبل (1983) با هدف سنجیدن کیفیت روابط والد-فرزند ساخته شده است (ثنایی ذاکر، 1379). این مقیاس یک ابزار 24