خرید(اقدام پژوهی : چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود)

اقدام پژوهی : چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود فهرست مطالب چكیده. 3 مقدمه. 4 توصیف وضعیت موجود: 6 شواهد1. 8 تعاریف علمی متغیرهای پژوهش. 8 تعریف علمی «سلامت روان». 9 تعریف علمی &laqاقدام پژوهی : چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود||جی اِچ41018839|ghe1723872|اقدام پژوهی چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود, چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع اقدام پژوهی : چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود می باشد.

اقدام پژوهی : چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

فهرست مطالب

چكیده. 3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود: 6

شواهد1. 8

تعاریف علمی متغیرهای پژوهش. 8

تعریف علمی «سلامت روان». 9

تعریف علمی «منبع كنترل». 12

ابزارهای اطلاعاتی. 14

ابزارهای اندازه گیری پژوهش. 14

1. پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ (GHQ) 14

2. پرسشنامه منبع كنترل لونسون. 14

یافته های علمی. 15

ابعاد مهارتهای زندگی. 20

تعریف منبع كنترل. 20

مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش. 21

تعریف مهارتهای زندگی. 24

جمع بندی و نتیجه گیری از پیشینه پژوهش. 26

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها. 27

بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس. 30

ضمائم. 46

پیوست شماره 2. 50

فهرست منابع. 54

چكیده

پژوهش حاضر مربوط به این است كه چگونه می توان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود. جامعه آماری تعداد 15 نفر از دانش آموزان دختر هنرستان حرفه ای حاج قاسم عاشوری است كه در سال تحصیلی 92-91 مشغول به تحصیل بودند. پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین منبع كنترل درونی و بیرونی دانش آموزان پرسشنامه منبع كنترل (لونسون) و پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین میزان سلامت روان پرسشنامه سلامت عمومی كلدبرگ بود كه ابتدا دو پرسشنامه قبل از اجرای كلاس مهارت های زندگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و پس از بررسی نتایج این پرسشنامه ها به مدت 4 هفته در هر هفته 2 جلسه مجموعاً 8 جلسه در ماه برای دانش آموزان كلاس مهارت های زندگی برگزار گردید و پس از پایان كلاسها مجدداً آزمون سلامت عمومی كلدبرگ از دانش آموزان انجام گرفت. نتایج حاصل از بررسی های پس آزمون و پیش آزمون نشان دهنده تاثیر مثبت آموزش مهارت های زندگی بر تقویت سلامت روان دانش آموزان بود از نتایج پژوهش می توان در جهت تقویت سلامت روان دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی در مدارس استفاده نمود و آن را در جامعه نهادینه نمود.


مطالب دیگر:
📖پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران📖مبانی نظری تزیینات معماری مسکونی ایران📖ویژگیها و شیوه های طراحی معماری قاجار و پهلوی📖زیباشناسی در تعامل بین روان انسان و فضای مسکونی📖پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین📖پاورپوینت درد - pain - علوم پزشکی📖مبنا، ماهیت و اوصاف حقوقی سهام📖آثار حقوقی انتقال سهام📖انتقال سهام در شرکتهای تعاونی📖قراردادها و شرایط عمومی انتقال حقوقی سهام📖امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در سازمان های رویه ای پیامدمحور در آموزش پروش شهرستان ایوانغرب📖علل موثر در وصول مطالبات بانکی📖بررسی اثر بها سود بانکی بر تغییرات مطالبات معوق شبکه بانکی کشور📖ارزیابی علل بر ازدیاد مطالبه های غیرجاری در نظام بانکی کشور📖اعطای تسهیلات به مشتریان با داده کاوی صورتهای مالی📖پروپوزال ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام📖مبانی نظری ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام📖پروپوزال بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی📖مبانی نظری بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی📖تشریح ماهیت قتل عمد و ارکان و مشارکت در آن📖زیبایی شناسی و بررسی تزیینات معماری بناهای ایران📖تئوریهای محتوایی و رضایت شغلی و رابطه آن با رضایت شغلی📖تعیین رضایت شغلی و نظریه های آن با تاکید بر پیشینه آن و فاکتورهای جنیفر📖تئوریهای و سبکهای سنتی و نوین رهبری با مطالعه در مراکز دانشگاهی📖پروپوزال ارزیابی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین خانم