خرید(چگونه دانش آموزانم را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم)

چکیده : در جوامع امروز آموزش بیتردید نقش اصلی را در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا میكند و عیار توسعه در هر كشوری را با میزان سرمایهگذاری برای كودكان و نوجوانان آن كشور میسنجند. دلیلش هم روشن است. سرمایه اصلی كشور نیروی انسانی است. در حال حاضر چگونه دانش آموزانم را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم||جی اِچ40063878|ghe1723872|چگونه دانش آموزانم را به, انجام فعالیت های ,ورزشی ترغیب نمایم
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع چگونه دانش آموزانم را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم می باشد.

چکیده :

در جوامع امروز آموزش بی‌تردید نقش اصلی را در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌كند و عیار توسعه در هر كشوری را با میزان سرمایه‌گذاری برای كودكان و نوجوانان آن كشور می‌سنجند. دلیلش هم روشن است. سرمایه اصلی كشور نیروی انسانی است. در حال حاضر 15 میلیون دانش‌آموز حساس‌ترین سال‌های زندگی خود را در مدرسه می‌گذرانند، لذا توجه به این قشر جامعه، نشانه‌ای است برای اثبات توجه به آینده. امروز وظیفه آموزش و پرورش تنها انتقال میراث فرهنگی گذشته به نسل حاضر نیست. اگرچه این هدف اهمیتی در خور توجه دارد. اما این دانش زمانی ارزشمند خواهد بود كه دانش‌آموز علاوه بر سلامت ذهنی به لحاظ روحی و جسمی هم در سلامت باشد و در سایه این سلامت آمادگی ورود به جامعه بزرگتر را داشته باشد. در این رهگذر ورزش وسیله‌ای بسیار مناسب برای ایجاد چنین فضایی است. از سال 1306 به صورت رسمی و اجباری بنا شد كه تمام دانش‌آموزان روزانه یك ساعت درس تربیت بدنی را بگذرانند. از آن تاریخ تاكنون 82 سال می‌گذرد. در طول این سال‌ها ورزش مدارس دستخوش كمترین تغییر و تحول بوده است و زنگ ورزش به نوعی ساعت فراغت برای دانش‌آموزان به حساب می‌آید. حتی برخی مدیران و معلمان هم با استفاده از این زمان به تدریس دروس خود می‌پردازند، این در حالی است كه حساسیت سنی دوران دانش‌آموزی بر هیچ كس پوشیده نیست.

در هرم مولر آمده است كه ورزش دانش‌آموزی باید در قاعده قرار گیرد و بعد از آن ورزش همگانی قهرمانی و حرفه‌ای. در این شرایط است كه هرم پایدار می‌ماند. وقتی قاعده باریك باشد راهی وجود ندارد. طبق برنامه درسی ایران دانش‌آموزان باید 12 سال درس تربیت بدنی بخوانند اما اگر از یك دیپلمه خواسته شود 15 دقیقه نرمش صحیح انجام بدهد نمی‌تواند و نمی‌داند. شاید دلیل این باشد كه نیروهای متخصص این درس را تدریس نمی‌كنند و چون خودشان این كار را بلد نیستند به دانش‌آموزان هم چیزی نمی‌آموزند. بنده در اقدام پژوهی فوق تصمیم بر این گرفته ام كه راهكار های علاقه مند كردن دانش آموزان را به درس تربیت بدنی مورد بررسی و تحلیل قرار دهم.

مقدمه

ورزش مدارس پس از سال‌ها ركود داشته و نتوانسته است به ماهیت اصلی خود برسد و آنچه در زنگ ورزش دیده می‌شود چیزی نیست كه به هدف اصلی نزدیك باشد و حتی می‌توان گفت گاهی زنگ ورزش در مدارس قربانی دشواری دروس ریاضی‌، علوم و... می‌شود. در حالی كه برای رشد ورزش قهرمانی در كشور توجه به ورزش دانش‌آموزی نوعی الزام و اجبار است و زمان شروع ورزش برای بسیاری از رشته‌ها مقطع ابتدایی است اما دانش‌آموزان ابتدایی تا پایه سوم حتی معلم ورزش هم ندارند و نبود امكانات و فضای ورزشی مدارس هم به مشكلات دامن می‌زند.


مطالب دیگر:
📖پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی، پروژه مسجد- مدرسه سپهسالار📖پروژه برداشت از بنای تاریخی مسجد و مدرسه سپهسالار📖پاورپوینت روستای علی سید از توابع شهرستان ساوجبلاغ📖تحقیق هنر اسلامی📖تحقیق نماسازی در ساختمان📖تحقیق برج پیزا📖تحقیق نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار📖تحقیق منابع صنایع اسلامی📖تحقیق مقایسه تطبیقی گروه های موسیقی از قاجار تاکنون📖تحقیق مفهوم فضای شهری📖تحقیق معماری هخامنشی📖طرح دانشگاه معماری سه طبقه به همراه خوابگاه📖پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل پنجم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل ششم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل هشتم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل نهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل دهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل یازدهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع📖پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع